Fredag..

Jaha nu är det fredag och helgen väntar. Jag var en kort sväng idag i skolan, vi slutar vid halv tio på fredagar. Blev lite stressigt i morse för Elina var så bråkig. Kom inte iväg förens nio till dagis. Var därför vi skolan vid nio, när jag bara hade en halvtimme kvar på lektionen, haha. Men var tvungen att gå dit för att beställda konservväxterna från internet. Vi var tvungna att sammanställa våra beställningslistor. Det är ca 50 st konservväxter som vi har fått in beställningar på fast vi vi hade några i lager från innan så det blev ca 40 st vi beställde nu. Så nästa vecka på måndag eller tisdag kommer nog paketet med grejerna.

Japp sen när vi gjort det gick jag hem och passade på att gå ner i tvättstugan för att boka tvätttid. Jag hade sån tur att det var ledigt idag hela dagen så jag bokade upp mig på bägge tiderna. Har tvättat färdigt all tvätt jag hade, det hänger på tork just nu. Sitter här själv framför datorn. Elina och Mattias är i Karlskoga och hälsar på ett par kompisar med två barn. Kul för Elina att leka lite grann med barnen. Skulle egentligen följt med men var tvungen att bli klar med tvätten och sen så har jag så mycket annat att fixa här hemma.

Nu ska jag kolla lite på facebook och sen ska jag gå in på Studera.nu och söka in på lite olika utbildningar. Just nu är det Hälsa och Wellness som verkar mest intressant om jag ska plugga över huvudtaget. vi får se hur det blir med det =)

Finns så mycket mer att skriva men tiden räcker inte till, haha =)


hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0