Friday..

Vaknade sent som attan idag. Hatar att gå upp så sent, runt ett vaknade jag. Mattias och Elina åkte vid 11 imorse till Nykroppa och jag hade inte tänkt att fortsätta sova men blev att jag la mig ändå och då somnade jag =( men men!  Sen när jag vaknade åt jag frukost, kollade runt lite på internet och sen städade jag badrummet. Efter det duschade jag och åkte sen iväg och hämtade upp min syster Frida. Vi åkte till farmor och farfar för att fixa tvn pappa köpte till dem igår. Efter det åkte jag till ica och handlade mat. Sen väl hemma kollade Frida och jag lite på datorn.  Jag lagade mat samtidigt, falukorv och stuvade makaroner blev det. Mattias och Elina kom hem lagom till maten med. 


Jotex?

Håller på att bestämma mig om jag ska beställa de grejer jag lagt i varukorgen på Jotex eller inte. Det är panelgardiner, ett drapålakan, en badrumsmatta och prydnadsfjärilar. Ska jag eller ska jag inte?? Tyckte det var så lite, men hitatde inget mer så tycker det är lite onödigt att bara beställa det. Blir ju frakt så då är det bättre att beställa mycket. 

Ska kolla runt lite på halens och några andra sidor för att se om jag hittar mer saker där. Isåfall beställer jag där istället.
 
Nu ska jag nog lägga Elina så det blir lugnt här. Mattias ska va hemma hos Per ikväll så blir ensam här. Hoppas bara Elina somnar nu då, har nyss gjort chokladpudding till henne som hon mumsar upp just nu =) Kanske inte så lyckat att ge precis innan läggdags. 

Lägger ut några bilder från påsk m.m. innan så hinner hon äta upp =)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0