Magic Monday..

Hej, godkväll!

Idag vaknade jag 9.20. Var jätte trött och tänkte nästan stanna hemma. Tillslut hoppade jag in i duschen och gjorde mig iordning. Jag promenerade iväg eftersom min bil fortfarande inte var fixad då. Men bilen blev fixad under dan, så nu har jag min bil igen =) I skolan hade vi svenska sen efter det var det turism. Så himla tråkigt, jag fick huvudvärk som fan av att lyssna på en lång och seg genomgång. Nåja vi fick sluta lite tidigare iaf så det var skönt!

Fick min studentmössa idag med =) Hämtade den hemma hos Gaby. Nu är det inte långt kvar tills studenten, hihi =)
Det är en röd sten på mössan, det e ingen färg jag hade valt om jag skulle valt själv men. Alla i klassen skulle ha samma färg så då var det röd som var årets färg för Sp eller nåt sånt. Men den är helt klart fin ändå tycker jag =) Jag tog silver brodyr på min, gillar silver bättre än guld. Nästan alla mina smycken är i silver så då valde jag silver till mössan med. Fick champangeglas och penna till med =) Sen så beställde jag svarta string med ett "student 2009" tryck på baksidan. Nog tjatat om min student nu =)

Helgen har varit bra, Sofie kom hit i lördags ch hon sov över här. Vi gick runt färnsjön och på kvällen kollade vi och Älskling på film med Per och Linn. Men Elina vaknade och fick värsta utbrottet, hon vägra somna om så vi fick avbryta filmen. Ska se klart den nån annan dag här snart.

På söndagen var vi iväg och solade solarium. Efter det åt vi pizza och sen köpte vi glass och satte oss vid älven i stan. Resten av dan blev lugn.

Jag känner mig inte fullt frisk idag. Jag hoppas att jag inte blir ordentligt sjuk. Mattias har spytt flera gånger idag och Elina är har också spytt. Fast Elina är kvar i Nykroppa. Har haft världens huvudvärk idag, sen så har jag ont i halsen och hostar. Usch inge kul!

Har ändå hunnit med att städa idag. Jag har diskat och vikt tvätt. Sen har jag plockat i alla rummen. Bokade precis en biljett åt min syster Frida. Hon kommer hem från Stockholm på torsdag.
Nej nu ska jag kolla lite på blocket och facebook. Sen får jag se om jag kan lägga mig någurlunda i tid, eftersom jag sov en kort sväng för ett par timmar sen. Huvudvärken släpper alldid för mig om jag sover en lite stund. Ska upp imorgon med, börjar 8.10.

Hejhejhej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0