RUBRIK

Den här dagen har varit helt meningslös hitils. Jag hatar att inte få något gjort. Jag känner mig jätte seg och har inte lust med något alls nu. Har varit hemma idag från skolan, men kunde ju lika gärna gått dit om jag vetat att jag inte skulle få nåt vettigt gjort här hemma. Det är fint väder ut men jag har varit inne hela dagen!!!  Jaja det kommer fler dagar men såna här dagar är inte roliga. Jag har precis lagat mat och ätit, fiskpinnar, klyftpotatis och dillsås blev det. Jag väntar på att Elina ska vakna hon har sovit jätte länge nu. Hon lär vara hungrig när hon vaknar.

Igår var dagen bättre i allafall =) Jag var i skolan och vi fixade färdigt våran affärsplan för vårat företag. Och när jag kom hem ringde jag till stället vi beställer våra varor ifrån och tog redat på att vi får en viss procents rabatt på det vi beställer =) Sen så var jag ute och gick med Linn och Pärlan =) Det var skönt och röra lite på sig, speciellt när vädret var/är så fint. Sen resten av dagen var vi hemma hos oss. Mattias och Per beställde en kebab familjepizza som vi delade på. Senare såg vi på filmen Slumdog Millionare. Vet inte riktigt om den var bra för jag somnade, vilket vi alla gjorde till och från, haha =)

Det blev ganska sent tror vi gick och la oss vid 3 inatt. Jag var astrött i morse och tänkte att jag kan lika gärna stanna hemma från skolan. Skulle haft muntlig redovisning idag i svenskan men jag hade inte förberett nåt för jag fick reda på igår att vi skulle ha idag.

Nej nu vaknade Elina, får avsluta nu! Ska ge henne lite mat.

Puss


Kommentarer
Postat av: systeryster oofie

det går fler tåg =) typ imorgon o flera veckor till, pusss <3

2009-04-02 @ 23:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0