Torsdag + lite uppdatering

En ganska lugn dag idag. La mig sent igår natt somande nog runt 4. I morse vaknade jag av Elina som låg och nöp mig stenhårt på armen och var allmänt gnällig. Inte så trevligt att vakna till =)

Har inte bloggat på över en vecka eftersom vi har haft besök här hemma. Mattias kusin Katja och hennes kille och deras pojk från olofström har vart hemma hos oss. De kom i onsdags förra veckan och åkte hem på söndagen. Har vart riktigt trevligt.  Vi var i Nykroppa några ggr och Katja lagade jätte god mat. Sen grillade vi lite m.m. Under påsken var Elina och deras pojk utklädda. Katja och jag tog med barnen hem till min farmor och farfar, där också pappa och Frida var. Sen åkte vi till mamma och Pernilla. Efter det åkte vi till Nykroppa. Det blev en del godis till barnen =) Synd bara att jag hade typ en kort magsjuka under påsk. Spydde två gånger och Elina spydde en gång. Usch... Får se om vi åker ner i slutet av maj till Blekinge och hälsar på dem. Är marknad där då, så kan man gå på den samtidigt.

Igår sökte jag iaf till universietet. Sökte som första priotering Hälsa och wellness i Karlstad. Så vi får se om jag ska börja på det eller inte. Nu ska jag börja städa här hemma. Blir att damsuga och plocka undan grejer. Elina o Mattias är i nykroppa så får passa på nu medans det är lugnt här.

see you later..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0