Trött, huvudvärk, ångest..

Ja det där var ju ingen deppig rubrik inte =) Känner bara att det är så mycket jag har att göra som jag inte hinner med. Ändå finns tiden, men jag väljer ändå att göra något annat istället. Min ångest består av skolarbetet, jag har enormt mycket kvar att göra. 

Imorgon drar skolan igång igen. Det ska ändå bli skönt att komma in i rutinerna igen. När jag går i skolan går jag upp tidigt och sen när jag kommer hem har jag ändå ganska mycket energi. Men när man nu har haft lov en vecka blir det lätt hänt att dagarna bara flyter iväg utan att man gjort något. Jag har ioförsig gjort en massa under lovet. Det jag inte ser fram emot med skolan är alltså enbart alla läxor och prov som måste göras. Jag har ingen ork alls till sånt. Idag tänkte jag att jag skulle få något gjort men det har gått hur segt som hellst. Jag vet inte vad/hur jag ska börja =(

Men det finns ett slut, det är snart studenten =) Bättre sent än aldrig. Känns ändå lite konstigt att ta studenten två år efter de i min ålder. Blir liksom som att man känner sig lite yngre än vad man är när man tänker på att jag ska ta studenten i vår =) Längtar så enormt att ändå slippa gå i en klass med bara yngre, det är inte det roligaste. Ser därför fram emot om jag kommer in på hälsoutbildningen i Karlstad, där det nog är lite blandat på åldrarna.

Nu kom Elina och Mattias hem de har varit i Nykroppa. (Elina sover såklart). Ska nog med ta och lägga mig snart ska ju upp tidigt imorgon. Börjar inte förens vid tio men måste göra en uppgift till svenskan =(

Good naaatt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0