Fredag 20/3 Karlstad med Sofie

Var i karlstad i fredags med Sofie. Vi åkte med min bil. Vi kollade efter balklänningar och jag kollade även efter studentklänning. Dagen blev lyckad eftersom Sofie hittade sin balklänning och jag hittade min studentklännig. Fast hittade tyvärr ingen balklänning den här gången. Så hilma typiskt för jag hittade två stycken som jag hade kunnat tänka mig men den ena var för stor och den andra var för lite, dragkedjan gick inte igen i ryggen. Men men jag ger inte upp kommer nog att hitta någon tillslut. Det är bara det att tiden drar iväg!

Köpte lite annat med: ett linne från h&m, ett långt linne från Gina tricåt,  två t-shirt från Gina tricåt, kort svart jacka från h&m , två jeansleggins i olika färger från bikbok.

Min studentklänning är från Vila.






Sofie köpte denna fina =)





Den svarta jackan köpte jag.



Här är då min studentklänning, enkel men det e så jag vill ha den =)




Ja det var lite granna under den dagen =)

Hejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0