Godmorgon

Sitter en sväng vi datan innan skolan. Jag börjar kl 10.00. Mattias skutsade precis Elina till dagis. Känner mig lite bättre idag, men hostan är fortfarande kvar fast inte lika mycket. Igår var vi hos farmor och farfar och vi åt smörgåstårta, tårta, bullar m.m De var jätte gott. Blev kvar där ett tag sen skutsade jag hem Sofie till lungsund.

Sen när vi kom hem till Filipstad gick vi och la oss på en gång nästan. Somnade runt 11 tror jag. Mycket tidigare än jag brukar gå och lägga mig. Men jag skulle ha pluggat matte, och därför la jag mig i soffan och började med det. Haha jag hann knappt bläddra blad i boken förens jag somnade, så inatt sov jag i soffan =)

Prövade det nyinflyttade cafet med. Jag och Mattias prövade baguetter, jag tog räkröra och han kycklingröra. Det var gott och ganska mysigt med att sitta där. Drack varm choklad med till.


Nej nu tänkte jag städa här lite innan jag drar iväg till skolan.

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0