Motivation??

Har ingen lust med något just nu. Iallafall inget av det där tråkiga som ingår ilivet. Det jag menar med trågigt just nu är skolan. Jag har ingen ork/tid/lust att ens lyfta ett finger för skolarbete. Jag ligger efter hur mycket som hellst och gör ingenting för att komma ikapp.

Vill göra så mycket annat roligt istället!  Igår var vi i Grebbestad (tror det hette så). Det var ca 25 mil dit iaf! Mattias köpte en ny bil "igen" en stylad golf 3, vinröd. Den var riktigt fiin. Per, Linn, Mattias och jag åkte iväg i lilla fården, sen så körde Per och Mattias golfen hem och jag och Linn fick ta fården. Haha lite skillnad på ljud var det i bilarna =).

Hhm har ju inte bloggat på ett tag.

I lördags var jag iväg till turismmässan i Göteborg med turismklassen. Fast det var typ ingen som följde med. Det var bara jag, Gaby och Sofia + Peter (läraren). Det var helt okej men fan va jobbigt det var att bära runt på alla tunga broshyrer m.m!!  Alltså sånt vi  plockade med oss på mässan =)  Såg några kändisar med eller kändis och kändis, menmen =)
Koffe från Semestersvenskar var där, och hon Sofia som sjöng alla alla eller nåt i melodifestivalen. Tror vi såg hon Janet med från MadeinSweden. Fast hon vet jag knappt vem det är, det var Sofia som sa att de var hon. Haha =)

Idag har jag vart hemma från skolan och igår med för den delen. Imorrn ska jag iväg iallafall. Har religionsprov imorgon så måste det! Får se om jag lyckas plugga nåt idag bara. Sen har jag marknadsföringsprov med på fredag. Och så har jag kvar det jäkla matte provet jag skulle gjort förra veckan. Jaa det e så kul =) haha eller INTE!

Nu ska jag städa lite här, eller mycket ( Kan behövas) Sen får jag sätta igång att öva inför provet imorn.




Här är han =) Han var inte lätt att fånga på kort, haha =)

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0