Sick in da head...

Varför blir jag aldrig frisk. Fan jag var riktigt sjuk för inte alls länge sen och nu har jag blivit sjuk igen. Har hållt i sig över en vecka nu. Känns som man blir sjukare för varje dag istället för friskare. Men men nog tjatat om det! Jag har precis ko  mit ut från sovrummet  (somande Elina).

Skickade nyss ett mail till min mattelärare. Jag känner mig inte frisk så jag stannar hemma imorgon från skolan. Får göra provet nästa vecka istället. Ville egnetligen ha det gjort men har inte kunnat plugga någonting idag eftersom Mattias ställde inte upp ett dugg. Han har varit och simmat m.m så jag har har vart hemma med Elina. Och då är det inte bara att sätta sig och plugga matte!

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0